Інформація для споживачів
Умови повернення товару
Умови повернення або обміняти товару який куплений в інтернет-магазині yara.com.ua
Відповідно до закону «про захист прав споживача» Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту покупки, якщо товар не задовольняє формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням при наступних умовах:
Товар не був у вживанні і не має слідів використання : подряпин , сколів , потертостей і т.д.
Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Збережені всі ярлики і заводське маркування .
Повернення або обмін проводиться за наступними адресами:
м Львів, вул. Шевченка, 150
При собі потрібно мати:
Товар
Комплектуючі до товару
Гарантійний талон
Документи які підтверджують оплату.
Якщо ви знаходитись в іншому місті/області товар потрібно відправити транспортною службою.
Якщо товар не працює , обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку (акту) сервісного центру , авторизованого виробником товару , про те , що умови експлуатації не порушені.
У яких випадках гарантія не надається?
Ушкодження , викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
Неправильного монтажу обладнання;
Неправильного першого пуску обладнання;
Ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або під дією екстремальних температур;
Ушкодження , викликані неправильним підключенням до електромережі;
Ушкодження , викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Порушення цілісності гарантійних пломб;
Наявності механічних або інших пошкоджень , що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
Несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
Неправильного заповнення гарантійного талона;
Захист прав споживачів забезпечується Законом України «Про захист прав споживачів» у редакції від 01.12.2005. Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, (робіт, послуг) та виробниками, виконавцями, продавцями різних форм власності, а також встановлює права споживачів.
Споживачі, що знаходяться на території України (не лише громадяни України, а й інших країн), під час придбання, замовлення чи використання товарів (робіт, послуг) мають право на:
захист своїх прав державою;
здобуття знань;
необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров'я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;
об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів).